به جهت اهمیت موضوع، مشاوره حقوقی قبل از ازدواج در دفترخانه اسناد رسمی به شدت توصیه می گردد.

کارشناسان حقوقی ما آماده ی ارائه مشاوره حقوقی قبل از ازدواج و طلاق می باشند. در صورتی که نیاز به مشاوره کافیست با ما در دفتر اسناد رسمی ۱۱۷ کرج در تماس باشید.

مشاوره حقوقی پیش از ازدواج

بارها دیده شده است که افرادی که تصمیم به ازدواج دارند به دلیل اینکه مشاوره حقوقی پیش از ازدواج را تجربه نکرده و نسبت به قوانین و مقررات بی اطلاعند، با مشکل مواجه شده‌اند.

همچنین خانواده ها نیز بایستی پیش از ازدواج فرزندانشان در ارتباط با قوانین و مقررات، مشاوره حقوقی ازدواج را تجربه کرده تا حتی الامکان مشکلات احتمالی کاهش یابد.

مواردی که خانواده ها به مشاوره حقوقی پیش از ازدواج نیاز دارند عبارتند از: قوانین حقوقی پیرامون مهریه، نفقه، حضانت، عقد نکاح موقت و دائم و دیگر موارد.

مشاوره حقوقی پیش از ازدواج در دفترخانه اسناد رسمی کرج علی الخصوص دفتر اسناد رسمی ۱۱۷ کرج، باعث می شود تا آگاهی خانواده ها و دختر و پسر در ارتباط با قوانین و مقررات پیرامون مسائل نکاح افزایش بیابد.

مشاور حقوقی قبل از ازدواج

بیشتر بخوانید: وظیفه مرد در قبال جهیزیه چیست؟

بیشتر بخوانید: نفقه چیست؟ + هرچه لازم است درباره نفقه بدانید

بیشتر بخوانید: ازدواج موقت و پیامدهای آن

مشاوره حقوقی ازدواج

طبق ماده ۱۰۳۴ قانون مدنی، اگر مردی به زنی که به هر علتی نمی تواند با او ازدواج کند و این نتوانستن ناشی از یک حکم شرعی و یا قانونی باشد، وعده و قول ازدواج بدهد، این پیمان باطل و فاقد اثر است و زن نمی تواند آن مرد را به ازدواج با خود مجبور کند.

آگاهی نسبت به این گونه موارد در مشاوره حقوقی ازدواج باعث می گردد تا احتمال کلاهبرداری و سودجویی افراد کاهش یابد. از این رو توصیه ما در دفتر اسناد رسمی ۱۱۷ کرج به شما عزیزان این است که حتماً مشاوره حقوقی قبل از ازدواج را تجربه نمایید.

  • مشاوره رایگان: 09362239888
  • تلفن ثابت: 34207225-026

مشاوره حقوقی قبل از ازدواج در دفترخانه اسناد رسمی کرج

تجربه مشاوره حقوقی قبل از ازدواج فواید زیادی را به همراه خواهد داشت. از جمله موارد حقوقی که ذکر آن با اهمیت می نماید، عبارتند از: قواعد حقوقی پیرامون دوران نامزدی. مشاور حقوقی پیش از ازدواج شما را نسبت به این موارد آگاه می سازد.

از جمله موارد حقوقی پیش از ازدواج و در دوران نامزدی می توانیم به این مسئله اشاره کنیم؛ برای مثال اگر مردی به یک زن وعده ازدواج بدهد، صرف این وعده و پیمان نامزدی برای ایجاد زوجیت کافی نیست. در صورتی زوجیت ایجاد می گردد که عقد نکاح جاری شود.

حتی اگر دختر و پسر در ارتباط با مهریه با یکدیگر توافق کرده باشند و یا مرد بخشی یا تمامی مهریه را به زن پرداخت کرده باشد، باز هم تا پیش از جاری شدن عقد نکاح رابطه زوجیت برقرار نیست. آگاهی نسبت به این مورد و موارد بسیار دیگری، باعث کاهش اختلافات می گردد و این نشان دهنده اهمیت مشاوره حقوقی قبل از ازدواج است.

در صورتی که نیاز به مشاوره حقوقی قبل از ازدواج در دفترخانه اسناد رسمی کرج دارید کافیست با کارشناسان ما در دفتر اسناد رسمی ۱۱۷ کرج در ارتباط باشید.

پانوشت: مشاوره حقوقی قبل از ازدواج در دفترخانه اسناد رسمی کرج، 

3.1/5 - (59 امتیاز)