برای دانلود وکالت کاری اخذ خسارت پرونده پزشکی از سازمان تامین اجتماعی می توانید از لینک زیر استفاده نمایید:

دانلود وکالت اخذ خسارت پرونده پزشکی تامین اجتماعی

برای آشنایی بیشتر توضیحاتی رو خدمتون ارائه میدم:

  1. در متن این وکالت تعدادی از وراث به یک نفر از ورثه وکالت می دهند تا نسبت به پیگیری پرونده پزشکی و دریافت خسارت از سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان مورد نظر اقدام نماید البته مراحل اولیه و شکایت انجام شده بود و در مرحله دریافت مبلغ از سازمان به علت عدم حضور همزمان وکالت دادند.
  2. در متن وکالت کلمه ایصال وجوه به موکلین نوشته شده است در موردی که بعداز اخذ خسارت قرار بر این باشد که مبلغ اخذ شده توسط احدی از ورثه یا وکیل انتخابی بین سایرین به نسبت سهم تقسیم شود این عبارت قید میگردد.
  3. این وکالت با حق توکیل بغیر است یعنی وکیل انتخابی می تواند اختیارات خود را به شخص دیگری واگذار کند.
  4. وکالت دارای سه ماه مدت می باشد و فایده قرار دادن تاریخ و مدت در وکالت این است که وکالت در مهلت مقرر به اتمام میرسد و نیازی به حضور مجدد موکل (وکالت دهنده ) برای عزل وکیل در دفترخانه نیست البته وقتی موضوع وکالت انجام شود عملا” وکالت فایده دیگری ندارد ولی کسانی هستند که از این بابت احتمال سوء استفاده را میدهند این مورد را میتوانند لحاظ کنند.
  5. برای پیگیری پرونده در محاکم قضایی نیاز به وکیل دادگستری می باشد که در صورت نیاز در متن سند پیش بینی شده است و وکیل میتواند با وکلای دادگستری قرارداد ببندد و عزل و نصب آنها را انجام دهد .

همه موکلین (وراث) باید همزمان در یک دفترخانه حضور داشته باشیم؟

خیر اگر در شهرهای و محل های سکونت متفاوت هستند هر کدام جداگانه میتوانند به دفترخانه مراجعه کنند و درخواست تنظیم وکالت نامه را بدهند البته از نظر هزینه متفاوت میشودو نکته بعدی این است  که افرادی که میخواهند در یک سند وکالت انجام بشود باید همزمان مراجعه کنند و نمیتوانند در ساعات و روزهای متفاوت ذیل برگه وکالت را امضاء کنند خلاف قانون و مقررات است

مدارک لازم :

1-شناسنامه و کارت ملی معتبر

2- گواهی انحصار وراثت

3- نشانی محل سکونت ،‌شماره تلفن همراه ، کد پستی طرفین

(حضور وکیل الزامی نیست)

ممنون از توجه شما ،‌ما را با نظرات ارزشمندتان یاری کنید

ارادتمند شما سید محمد جواد بلندی

 

2.6/5 - (12 امتیاز)